Bourjois, 123 Perfect Foundation (Podkład korygujący cerę)



na początek parę słów od producenta


To pierwszy podkład który posiada trzy pigmenty korygujące cerę.
 Możemy pożegnać się z  zaczerwienieniami.
Żółte pigmenty - redukują cienie pod oczami.
 Fiołkoworóżowe pigmenty - świeża cera bez plamek i piegów.
Zielone pigmenty - maskuje popękane naczynka i czerwone ślady po trądziku.
Podkład 123 Perfect Foundation jest lekko matujący, długotrwale nawilżający oraz posiada SPF 10.

 

 Moja opinia na temat produktu : Bourjois, 123 Perfect Foundation

Postanowiłam zdecydować się na zakup tego podkładu  ponieważ widziałam o nim dużo pozytywnych opinii i bardzo byłam ciekawa jak sprawdzi się u mnie . Mam cerę mieszaną z tendencją do tłustej i ciężko mi jest znaleźć podkład który będzie matowił cerę , nie rozwarstwiał się na twarzy i stosunkowo długo się utrzymywał bo właśnie tego przede wszystkim oczekuje  . Muszę przyznać , że byłam do niego bardzo sceptycznie nastawiona ale korzystając z promocji -49 w Rossmannie jego cena była bardzo atrakcyjna .
Skusiłam się na numer 52 Vanilla i nie żałuje w końcu znalazłam podkład który spełnia moje wymagania , no może nie do końca bo nie jest taki idealny  ale w porównaniu do innych produktów które używałam jest świetny. Z czystym sumieniem mogę dać mu 4/5 .
  • Dużym plusem jest to , że utrzymuje się prawie cały dzień
  • Nie rozwarstwia się w połączeniu z pudrem
  • Nie odznacza się na twarzy przez co nie pozostawia efektu maski
  • Bardzo ładnie matowi cerę pozostawiając ten efekt przez cały dzień
  •  Łatwo się rozprowadza i jest wydajny  ( mi wystarcza ok.1,5 pompki)
  • Jest świetny dla cery mieszanej i tłustej
  • Ściera się równomiernie nie zostawiając plam
  • Ma lekko żółtawy odcień co mi najbardziej podpasowało
  • Pozostawia efekt naturalnie gładkiej i zdrowej cery
  • 
    
    Dostępne odcienie podkładu Bourjois

Ale każdy produkt ma też jakieś minusy

  •  Ma średnie krycie ( wymaga użycia korektora )
  • Ma dziwny zapach (przypomina alkohol)
  • Leista konsystencja
  • Ciemnieje po nałożeniu na twarz ( trzeba brać to również pod uwagę w trakcie dobierania odcienia !
  • Cena (dość wysoka )
Mimo , że produkt 123 Perfect Foundation  nie jest idealny to z czystym sumieniem sięgnęłabym po drugą buteleczkę tego podkładu . W jego plusach są wszystkie najważniejsze wymagania których oczekuję i szukam w podkładach . Jak na razie będzie zajmował numer jeden spośród mojej całej kolekcji.
 


1 komentarz:

  1. Brzmi fantastycznie, szkoda tylko że ciemnieje :/ Powodzenia z blogiem :*
    PS Dodaj możliwość obserwowania, to Cię zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger