owalny pędzel do makijażu



Mam wiele pędzi do makijażu w swojej kolekcji - szczoteczka do makijażu to dla mnie nowość.
Dlatego też postanowiłam ją kupić i przetestować na sobie :)

Moja szczoteczka jest z firmy neess i kosztowała ok.22 zł ( dostępna jest na stronie internetowej firmy neess oraz niektórych drogeriach )

 Na obrocie opakowania producent informuje że pędzel  przeznaczony jest  do różu i rozcierania konturów na twarzy. Jednak ja nigdy się do tego nie stosuje i postanowiłam ją kupić i używać  pod kontem konturowania twarzy bronzerem w kamieniu.
Sprawdziłam ją również przy używaniu różu , rozświetlacza , nakładania fluidu na twarz i pudru by zobaczyć w czym sprawdzi się najlepiej.



A więc jak się sprawdził ? :

  1. Nakładanie fluidu (podkładu) - sprawdzi się super kiedy nałożymy  podkład na twarz palcem i będziemy rozcierać kolistymi ruchami . Lepiej jest go wcześniej jednak lekko namoczyć przez co nie wpija podkładu a efekt będzie bardzo naturalny i nie będziemy musieli dokładać produktu na twarz. Gdy zdecydujecie kupić owalny pędzel do tej czynności radzę wybrać większy rozmiar wtedy napracujecie się mniej i szybciej wykonacie makijaż.
  2. Nakładanie pudru- u mnie najlepiej sprawdziło się na sucho przy nakładaniu wklepującymi ruchami. Puder fajnie i długo trzyma się twarzy a dodatkowo współgra z podkładem.
  3. Konturowanie twarzy bronzerem i różem w kamieniu - najlepiej używać do rozcierania wcześniej nałożonego bronzera i różu innym zwykłym pędzlem.
  4. Konturowanie przy produktach w kremie (róż , bronzer ) - sprawdził się tak samo jak w przypadku produktów w kamieniu . Najlepiej rozcierać wcześniej nałożony produkt.
  5. Rozświetlacz - ja użyłam tego w perełkach i kamieniu . W przypadku perełek plusem jest to że nie wchodzą one pomiędzy włosy pędzla. Jednak do nakładania rozświetlacza wybrałabym zwykły pędzel . Ciężko jest nabrać nim produkt w kamieniu przez co możemy nabrać dużo produktu na twarz i przesadzić z nadmiarem.




Owalny pędzel miło mnie zaskoczył i myślę , że zdecyduje się na większy rozmiar (do nakładania podkładu lub pudru ). Jeżeli chcecie jeden dość uniwersalny to radzę zdecydować się na ten rozmiar szczoteczki. Jeśli chodzi o cały pędzel i jego wykonanie jak za tą cenę  warty jest polecenia i wypróbowania. Szczoteczka ma bardzo miękkie i przyjemne w dotyku włosie ale jednocześnie jest bardzo zbite co pomaga w aplikacji produktów . Rączka jest wykonana z dobrej jakości plastiku co też jest dużym plusem.

4 komentarze:

  1. Przyznam, że pierwszy raz widzę taką. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie te szczoteczki, czytałam wiele pozytywnych recenzji. Obecnie używam pędzli hakuro i im jestem wierna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. długo krążę wokół tej szczoteczki, muszę ją w końcu przetestować ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie polecam :) Nie jest droga i łatwo dostępna więc warto wypróbować

      Usuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger