Jak określić swój styl ? Moja tabelka ubrań i dodatków...



Pamiętacie jak ostatnio pisałam wam o zrobieniu tabelki z rzeczami które lubimy nosić i takich których  wręcz nie znosimy ?
Ma ona na celu pomoc nam w wyznaczeniu ubrań i dodatków które podczas zakupów mamy mijać szerokim łukiem i takie  w które warto zainwestować pieniądze z czystym sumieniem oraz wyznaczyć  ubraniowe  granie których nie przekroczymy mimo "promocji" i atrakcyjnej ceny.


Ja właśnie taką dla siebie wykonałam i będę do niej wracać gdy tylko będę zastanawiać się nad zakupem danej rzeczy. Postanowiłam , że dodam ją tutaj żebyście też mogli zobaczyć jak ją wykonać i jak w porównaniu wygląda moja.









Jak widać rzeczy które lubię nosić jest znacznie więcej od takich których nie znoszę.
Wypisanie ich przychodziło mi z dużo większą łatwością :)

Zapraszam  również do zobaczenia mojego wpisu o tym jak uniknąć nieudanych zakupów i sposobów na przemyślane zakupy oraz kwestii ubrań noszonych po domu.




4 komentarze:

  1. Ojej! Świetny pomysł! Mogę użyć go na swoim blogu i przygotować własną tabelkę? Oczywiście podam pomysłodawcę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. O tak, rozciągnięte spodnie to moja zmora ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko z Twojej Wishlisty chętnie bym przygarnęła :) Świetny pomysł na post :) Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger