Książka : RedLipstickMonster Tajniki DIY - czy warto ją kupić ?

Tajniki DIY -  REDLIPSTICKMONTER czyli druga autorska książka  Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu  to bardzo rozchwytywana książka która znika momentalnie ze sklepowych półek.
W empiku kosztuje ok.50 zł jednak ja kupiłam swoją na allegro za 30 zł co i wam polecam jeżeli planujecie zakup.








Jestem osobą która nie lubi latać po sklepach za produktami potrzebnymi do DIY raczej niektóre  trudniej dostępne zastępuje  tymi które mam lub łatwiej je zdobyć w pobliskich sklepach .
Nie lubię wykonywać też takich DIY których składniki są drogie i przekraczają koszt rzeczy gotowej którą można kupić bez problemu w sklepie chociaż wiem , że to co zrobimy sami cieszy nas bardziej ja podchodzę do tego bardziej ekonomicznie pomijając to , że jestem dość leniwa.


Jeżeli podchodzicie do tego tak jak ja to książka  jest właśnie dla was !






Cała książka została bardzo solidnie wykonana . Okładka jest bardzo twarda i wręcz nie do zniszczenia , kartki są grube a zdjęcia w środku książki bardzo kolorowe i przyciągają wzrok. Książka ma 220 stron z czego co najmniej połowa to zdjęcia.
W środku znajdują się przepisy na :

  • DIY kosmetyczne 
  1. Demakijaż 
  2. Włosy 
  3. Maski do twarzy
  4. Peelingi do ciała
  5. Dłonie i paznokcie 
  6. Urozmaicenie wieczornej pielęgnacji 
  7. Ciekawostki kosmetyczne 
  • DIY Przechowywanie i organizacja 
  • DIY Prezenty 



Ja już zaznaczyłam sobie zakładkami które przepisy chcę wykorzystać w najbliższym czasie. Jak widzicie jest tego dość dużo a wszystkie potrzebne  składniki mam w domu.



Wszystkie składniki  na wykonanie DIY zawarte w tej książce są :

  • łatwo dostępne 
  • bardzo tanie 
  • większość powinniśmy kupić w zwyczajnym sklepie spożywczym lub dowolnym markecie 



Jeśli chodzi o wykonanie wszystkich pomysłów Ewy w tej książce są one bardzo proste , szybkie do wykonania , dostępne i bardzo ciekawe na czym pewnie głównie bazowała.
  Ale czy warto ją kupić ? Ja uważam , że warto . Bardzo dużo dowiedziałam się z niej o fajnych sposobach   na domową pielęgnację , demakijaż i maseczki do włosów co myślę , że najbardziej mi się przyda.  Fajne jest też to jak wcześniej wspomniałam , że wszystkie większość przedmiotów które potrzebne są do wykonania DIY mamy w  domu a samo wykonanie nie  kosztuje to zbyt wiele.



Najlepsze  tajniki na DIY Ewy postaram się dodać na bloga i napisać o nich parę słów więc jeżeli jesteście ciekawi zapraszam do obserwowania i stałego zaglądania do mnie !

Zostawiam również link do filmu  Ewy - RedLipstickMonster w którym zdradza tajemnice   tej właśnie książki :
https://www.youtube.com/watch?v=2oXGXI-PSug&t=335s

2 komentarze:

  1. Korci mnie kupienie tej książki. Na razie mam sporo wydatków, ale na pewno będę chciała kiedyś zakupić tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam pierwsza książkę Ewy i mimo tego, że była na prawde ladnie i starannie przygotowana, to niestety okazała się być dla mnie zupełnie nieprzydatna. Zawierała na prawde podstawowe informacje i bardziej skierowana była dla dziewczyn, które nie mają doświadczenia z makijażem. Nie mniej jedmak gratuluję Ewie dwoch ślicznych skiazek, bo jest to niemały sukces.

    Pozdrawiam,
    Rose💜

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger