Mój nowy kalendarz na 2017 rok - PAPERDOT empik PLANNER






Nie czekając na mikołaja w tym roku postanowiłam kupić sobie kalendarz z mojej świątecznej wishlisty.



Początkowo myślałam o zakupie prawdziwego " happy planner'a " ale jego koszt to ok.120 złoty i szczerze przyznam , że jak za kalendarz to dość sporo . Czytałam też o nim opinie w internecie i wcale nie ma za dobrych recenzji.
Więc szukałam innego , tańszego  zamiennika i wpadłam właśnie na PAPERDOT   na instagramie i postanowiłam , że i ja w tym roku się na taki zdecyduję. Zależało mi na tym aby było dużo miejsca na robienie notatek i zadań na dany dzień które później możemy odznaczać. 







Najbardziej spodobał mi się jego wygląd. Jest śliczny a jego okładka przyciąga wzrok. 
Jego środek też jest zrobiony bardzo ciekawie. Zaczynając od ślicznych obrazków z zakładkami oddzielającymi poszczególne miesiące , aż po świetnie zaplanowane dni roku. 




Planner jest bardzo gruby i dość ciężki  co jest dla mnie jedynym jego minusem ponieważ będę miała problem z noszeniem go w torebce a kalendarz lubię mieć zawsze przy sobie.



Przechodząc do jego plusów : 
  •  posiada całoroczny skrócony kalendarz w środku 
  • puste kartki do robienia notatek 
  • spis wszystkich świąt w roku 2017 
  • dwie strony naklejek w środku ( co mi się bardzo spodobało )

  • posumowaniem każdego miesiąca jest lista przychodów i wydatków  podzielona na dom , rachunki , komunikację oraz sumę wszystkich oszczędności i notatki 


  • każdy miesiąc oddzielony jest ozdobną grubą kartką 

   


  •  każdy dzień jest na osobnej kartce poza weekendem . Podzielony jest tabelką na : 
  • urodziny , imieniny i uroczystości 
  • najważniejsze dzisiaj 
  • harmonogram  dnia 
  • zadania 
  • notes 

  • w środku znajdują się trzy kartki na cele 2017 roku które podzielone są na pracę , zdrowie i urodę , dom i rodzinę , wakacje i podróże oraz jedna całościowa pusta kartka z kratkami do odznaczania. 


  • na końcu kalendarza znajdują się  oddzierane kartki na listę zakupów 



  • każdy miesiąc podzielony jest również na małą tabelkę do zapisywania. Mi przyda się ona do planowania postów na blog. 






Starałam się pokazać w skrócie jak wygląda cały kalendarz ale najlepiej jak zobaczycie go sami. Kupić możecie go w empiku za 70 złoty . Jeśli nie znajdziecie pytajcie przy kasach. Podobno sprzedaje się w niesamowicie szybkim tempie.


A wy kupiliście już swój kalendarz na 2017 rok czy dopiero planujecie zakup ? 
A może robicie samodzielnie ? Dajcie znać w komentarzu :) 

9 komentarzy:

  1. Piękny jest ten kalendarz. Ja jednak wolę planować i zapisywać wszystko w telefonie. Tak mi jest po prostu wygodniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie ja jestem jeszcze starodawna :) Zawsze wolałam wszystko zapisywać na kartkach :)

      Usuń
    2. Też tak robiłam dawniej, ale osobne karteczki gdzieś często się zawieruszały, a kalendarza często nie chciało mi się wyciągać z torebki aby coś zapisać. A telefon mam zawsze pod ręką, więc szybko wpisuje wszystko tam i mam pewność, że o niczym nie zapomnę.

      Usuń
  2. Czegoś takiego właśnie szukam ;) Muszę zacząć planować swoje życie w przyszłym roku ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też właśnie mam zamiar wszystko dokładnie planować w tym roku :)

      Usuń
  3. Fajny, jednak dla mnie byłby "zbyt dokładny" i by mi się aż tak nie przydał :) Ale, już jestem zaopatrzona w kalendarz na nowy rok :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, bardzo przydatny i bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda ślicznie bardzo elegancko i profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda. Ja stawiam na coś w mniejszej i lżejszej wersji bo bez kalendarza ciężko mi się ruszyć.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger