Moja poranna pielęgnacyjna rutyna - twarz





Od jakiegoś czasu mam już taką swoją poranną " Pielęgnacyjną rutynę " i mimo , że często zmieniam  produkty   to cały proces zawsze wygląda tak samo.





1. Zaczynam od umycia twarzy żelem.
 Żel zawsze nakładam bezpośrednio na twarz po czym myję  szczoteczką do oczyszczania i wszystko zmywam ciepłą wodą.
Po umyciu twarz wycieram jednorazowymi i higienicznymi chusteczkami bawełnianymi z rossmanna które zawsze mam pod ręką.






2. Po wytarciu , całą twarz spryskuję tonikiem w tym przypadku jest to tonik z firmy ziaja - Liście Manuka. Fajnie tonizuje twarz i ma poręczne opakowanie z tonizerem.



3. Na koniec na twarz nakładam krem na dzień. Aktualnie używam Pharmaceris - ma praktyczne opakowanie z pompką i nadaje się do nakładania pod makijaż.


A jak wygląda wasza poranna rutyna ?
Dajcie znać w komentarzu :)

3 komentarze:

  1. Również używam szczoteczki do pielęgnacji twarzy i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś krem Pharmaceris tylko z kwasem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremy z Pharmaceris są bardzo bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger