🎄 Moja świąteczna Wishlista ⛄




Postanowiłam przygotować swoją świąteczną wersję wishlisty z prezentami świątecznymi które chciałabym otrzymać. Może tym sposobem pomogę mojemu mikołajowi :)
A może i was zainspiruję jakimiś pomysłami na prezent ?





Myślę , że moje pomysły na prezenty nie są zbyt wygórowane no może chociaż poza aparatem :)
Wszystkie są z listy rzeczy które używam.

1, Szlafrok - ciepły i miękki taki najbardziej lubię. Pora wymienić już mój stary który mam od 4 lat. 
2.Świeca yankee candle - jeszcze nie miałam takiej dużej świecy z tej firmy. Chciałabym ją dostać ponieważ wiem , że i tak sama pewnie jej nigdy nie kupię . Zawsze szkoda mi na nią pieniędzy. 
3. Woski yankee candle - kocham je! ciągle je pale w moim kominku i nigdy nie mam ich dość. Chętnie przygarnęłabym parę nowych zapachów. 
4. Paperdot - czyli kalendarz ze sklepu empik w którym można dokładnie zaplanować swój cały dzień. W tym roku planuję wszystko zapisywać. Zresztą ja bardzo lubię takie książkowe kalendarze, kosztuje ok.70 zł 
5. Paleta cieni do powiek naked - bardzo lubię cienie w kolorach nude a ta właśnie z takich się składa więc myślę , że byłaby wykorzystana w 100 % 
6. TheBalm NUDEtude paleta 12 cieni do powiek - jeśli nie naked to może tą paletę przyniesie mi mój mikołaj :)
7. Piżama - koniecznie z jakieś fajne wzory na długi rękaw i z długimi spodniami  , piżam u mnie nigdy dość! 
8. koszula - chciałabym dobrą jakościowo koszule czerwoną w czarną  kratę . Fajnie będzie ją pasować do czarnych rurek , czarnej luźnej bluzki z dekoldem w kształcie V na krótki rękaw (pod spód) i mojej torebki LV neverfull.
9. kapcie - ciepłe i wygodne kapcie z jakimś słodkim wzorem to coś dla mnie
10. zegarek - chciałabym nowy zegarek ponieważ mój ulubiony i jedyny  ostatnio odmówił posłuszeństwa :(
11. długa bluza - na zimę najlepsza jest bardzo ciepła i praktyczna 
12. Versace Bright Crystal - jeden z moich ulubionych zapachów 
13. aparat - dobry aparat to jedna z najbardziej kosztownych tutaj rzeczy . Pewnie i tak mikołaj w tym roku mi go nie przyniesie bo nie byłam na tyle grzeczna :) 




Po świętach dam wam znać jakie prezenty z mojej wishlisty dostałam :)
Wy też dajcie znać co otrzymaliście i polecam zrobienie również swojej może akurat mikołaj was wysłucha :) 


13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mi też mam nadzieję , że nasze marzenia niedługo się spełnią :)

      Usuń
  2. mi się marzy jakaś fajna piżama:) najlepiej w kolorze niebieskim o :D obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod Twoją listą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wishlistę zrobiłam niby świąteczną, ale w tym roku prezenty były na Mikołaja C:

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka NAKED2 jest prześliczna sama bym ją chciała i świeczuszki z Yankee Candle kocham!
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. paletka prześliczna
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Fajna wishlista! Na mojej znalazłyby się podobne rzeczy, ze sprzętem foto na czele, ale to jest studnia bez dna - jak już jest aparat, to co chwilę pojawia się coś do niego, co by się chciało... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , wiem :) ale dobry aparat zawsze się przyda i tak o nim marzę :)

      Usuń
  8. Z Twojej wishlisty przydały by mi się paletki cieni.
    Też bardzo lubię odcienie nude

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger