Podsumowanie roku 2016



Instagram : 

W roku 2016 moje posty polubiono aż 15,369 razy 
Dodałam dla was - 138 postów 


Link do mojego insta  znajdziecie tutaj klik,klik . Będzie mi niezmiernie miło jeśli czytając ten wpis dołączysz również  do grona moich znajomych  na instagramie do którego staram się regularnie dodawać zdjęcia , żeby być w stałym kontakcie z wami. 


Co najchętniej czytano no moim blogu ?

- Post " historia moich włosów " do której zostawiam wam link tutaj  klik,klik  . Zaledwie w jeden dzień zobaczyło go 600 osób co było dla mnie małym sukcesem. Dopiero zaczęłam prowadzić bloga i nie spodziewałam się , aż takiego zainteresowania tym postem.

Możecie zobaczyć wszystkie moje wpisy podzielone na kategorie co ułatwia wam znalezienie danego tematu który was interesuje.
( Możecie zobaczyć poszczególne posty klikając w tytuł)








Zaczęłam pisać bloga w październiku 2016 roku więc nie ma tu jeszcze za dużo wpisów.  Przez te 3 miesiące odkąd go  prowadzę  odwiedziliście mnie 1,754 razy.
Każde wasze wejście na mojego bloga lub zostawiony komentarz oraz nowa obserwacja  bardzo mnie cieszy i daje motywację do dalszego pisania. 



Dziękuję ! 

ps. Mam nadzieję że w 2017 roku statystyki wyświetleń będą jeszcze wyższe :) 
Czego życzę sobie i wam w roku 2017 roku. 



22 komentarze:

  1. Życzę Ci udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku, a także owocnego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę aby nowy rok przyniósł Ci wiele sukcesów, także tych blogowych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tobie też tego życzę kochana :)

      Usuń
  3. Widzę, że to był intensywny rok:) Obserwuję i życzę dalszych sukcesów:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niezwykle piękna :)
    A Twój blog z każdym kolejnym postem jest coraz lepszy <3 mam nadzieję , że jeszcze wiele osiągniesz! trzymam kciuki :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana :) tobie też tego życzę :)

      Usuń
  5. W Nowym Roku na pewno będzie jeszcze więcej wejść i obserwatorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę dalszych sukcesów i wspaniałego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w blogowaniu! Życzę dużej ilości sukcesów w 2017 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje Kochana i jeszcze więcej sukcesów blogowych :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne podsumowanie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I wzajemnie kochana :)

      Usuń
  11. Gratuluję ilości polubień, liczba robi wrażenie ! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger