łagodny szampon bez SLS - Mycie włosów szponem dla dzieci BabyDream


Od producenta : 

Babydream szampon dla niemowląt. Myje i pielęgnuje włosy i skórę głowy. Zawiera wyciąg z rumianku i pantenol. Babydream szampon dla niemowląt zawiera łagodne substancje myjące bez mydła, które delikatnie, lecz gruntownie myją włosy i skórę głowy. Pantenol chroni skórę przed wysuszeniem. Rumianek koi delikatną skórę. Białka kiełków pszenicy zapobiegają wyrywaniu włosów przy czesaniu. Szampon jest idealny również do codziennego mycia włosów u dorosłych. Produkt gwarantowanej jakości. Nie zawiera barwników i substancji konserwujących, nie zawiera oleju mineralnego i parafinowego, pH neutralne dla skóry, tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.

Składniki : 

Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate, Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid, Chamomilla Recutita Flower Extract, Parfum.



Od jakiegoś czasu myję włosy i skórę głowy szamponem dla dzieci BabyDream z rossmanna (koszt ok.8 zł) ponieważ moje włosy strasznie szybko przetłuszczały się po zwykłych SLS-owych szamponach.

Teraz zaczęłam widzieć poprawę :

  • włosy unasady  nie przetłuszczają się tak szybko ( wcześniej żeby nosić je rozpuszczone musiałabym myć je codziennie. Teraz mogę spokojnie chodzić 2 dni  )
  • są miękkie w dotyku 
  • nie są tak matowe jak po zwykłym szamponie 

Zawsze rozwadniam szampon z wodą . Ostatnio wykorzystuję do tego zwykły plastikowy szejker.
Wtedy lepiej jest mi go nakładać na skórę głowy ponieważ nie pieni się on przy myciu jak zwykły tradycyjny szampon dla dorosłych.


Polecam ten szpon osobą które mają problem z nadmiernym przetłuszczaniem włosów.

"Silne detergenty odtłuszczają skórę i przez to wzmagają pracę gruczołów łojowych przyspieszając przetłuszczanie"



8 komentarzy:

  1. Kiedyś go używałam regularnie, chyba znowu muszę do niego wrócić :D Dziękuję za przypomnienie :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi po takich szamponach dla dzieci włosy strasznie się plączą, są matowe i już w połowie dnia wyglądają jak nieumyte :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam po niej maski z kallosa i mi się nie puszą

      Usuń
  3. Ja używam szamponu z Gliss Kur i u mnie sprawdza się świetnie. Moje włosy nie przetłuszczają się tak szybko, dlatego ten nie jest mi tak potrzebny. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam ich płynu do kąpieli. Jest znacznie lepszy od tych popularnych dla dorosłych.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od niedawna stosuję, jak na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger