Moje inspiracje modowe ZIMA 2017





Stworzyłam  mój zbiór modowych inspiracji. Mam zamiar taki robić taki post  co sezon. Każde zdjęcie które tutaj dodam będzie mnie motywowało w tworzeniu  zestawów ubrań dopasowanych do mnie i mojego stylu a także przyda mi się do tworzenia wishlisty oraz małą pomoc przed zakupami na dany sezon. 



Mam nadzieję , że i was uda mi się czymś zainspirować , zwłaszcza przed wielkim szałem wyprzedaży sklepowych  -  a jeśli chodzi o nie to zapraszam również do przeczytania mojego postu o rozsądnych zakupach . Link zostawiam tutaj klik,klik . Oraz do postu o określaniu swojego stylu klik,klik .

























Dajcie znać w komentarzu jak wam się podobają moje modowe inspiracje ? i czy chcecie więcej takich postów :)


11 komentarzy:

  1. uwielbiam takie białe sweterki! :)
    Z chęcią dodaję Cię do obserwowanych Kochana i zapraszam do mnie! ♥
    Miłego wieczoru! ❤️
    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe inspiracje, ogólnie lubię twoją serię postów o ciuchach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. inspiracje obłędne, pierwsze siedem obrazków to idealne stylizacje dla mnie !

    diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje :D Bardzo lubię takie posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie inspiarcje mi się podobają:D Uwielbiam taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger