Jak domywam oleje z włosów ? - Szampon BARWA naturalna



 Nigdy nie lubiłam nakładać olejów na włosy ponieważ   później miałam problem z dokładnym ich domyciem  z resztek po olejowaniu. Moje włosy po olejach wyglądały świetnie i czego się nie robi dla miękkich i lśniących włosów mimo problemów ze zmyciem  :)



 Teraz już sobie z tym poradziłam ,   często nakładam oleje nawet na całą noc i domywanie oleju nie sprawia mi już żadnego problemu. Zawsze używam do tego celu szamponów z firmy BARWA i serii BARWA NATURALNA

(istnieje dużo wersji tego szamponu. Nie tylko jajeczny ale np. Żurawinowy , z rzepy , pokrzywy , lnu itp. także każdy znajdzie coś dla siebie . Mimo , że składem nie bardzo różnią się od siebie , bazę mają taką samą  )


Szampon mieszam z wodą przed umyciem głowy. Wzmacnia to jego działanie jak już wam wspomniałam w poprzednich moich wpisach , a do tego zużywamy mniej produktu i lepiej nakłada się  na skórę głowy .


Butelka szamponu ma  300 ml i kosztuje ok.6 złoty . Dostępny jest w wielu drogeriach i sklepach stacjonarnych jak i internetowych.


Jak widzicie skład ma dość silny a na drugim miejscu SLS przez co dobrze nadaje się również do dokładanego oczyszczania włosów i skóry głowy przed zabiegiem hennowania , lub do umycia raz w tygodniu włosów w celu dokładnego ich oczyszczenia.


Jeśli użyjecie go w celu dokładnego oczyszczenia. Nakładajcie go tylko na skórę głowy a na resztę włosów polecam maskę lub odżywkę.


Maski i odżywki  mają również właściwości myjące. 

Po użyciu tego szamponu zawsze wczesuję we włosy maskę lub odżywkę . (wyjątek stanowi tylko mycie głowy przed hennowaniem ) Pomijając ten krok włosy stają się tępe w dotyku i poplątane.
Dobrze sprawdzają się do tego również maski KALLOS które uwielbiam.

 Jeśli macie więcej czasu i chcecie dodatkowo odżywić włosy polecam wykorzystać również metodę "OMO" czyli odżywka , mycie włosów szamponem , odżywka. 
Sprawdzi się to przy bardzo gęstych i ciężkich olejach. (przez wykorzystanie właściwości myjących w masce lub odżywce do włosów )





5 komentarzy:

  1. Używałam kiedyś szamponu jajecznego z innej firmy i nawet się sprawdzał:) tego produktu nie znam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię szampony z barwy, świetnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego szmaponu nie używałam a olejuję włosy często więc może kiedyś go zakupię :)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zmywam olejów mocnym szamponem, ponieważ to olejowanie nie dałoby żadnego efektu ;) Aha, i rozwadnianie szamponu jest po to, żeby nie myć głowy samym mocnym koncentratem a właśnie uczynić go delikatniejszym, więc dodanie do niego wody raczej nie sprawi, że wzmocni to jego działanie. :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger