Jak się motywuję w roku 2017 ? STYCZEŃ - miesiącem MINIMALIZMU





Jak widzicie zaczynam realizować moje noworoczne postanowienia i zapisuję wszytko w swoim kalendarzu.


Postanowiłam również , że do każdego dnia w roku  będę dopisywać motywujące mnie cytaty w miejscu przeznaczonym na notatki. Myślę , że da mi to jeszcze więcej motywacji do spełniania moich noworocznych postanowień o których możecie przeczytać tutaj klik,klik .

STYCZEŃ - jest dla mnie miesiącem minimalizmu. A więc przez cały miesiąc będę wpisywać cytaty z nim związane. 


Jeśli nie macie kalendarza na cały rok lub wolicie wersję elektroniczną  od tradycyjnej papierowej tak jak ja wyżej możecie pobrać sobie taką kartkę z kalendarza  , uzupełnić i zapisać  lub wydrukować i przywiesić w widocznym miejscu. 


STYCZEŃ -  LISTA - CYTATY : ( liczba to dzień miesiąca w jakim zapisałam dany cytat )

  1. Wszystko powinno być uczynione tak prostym jak to tylko możliwe, lecz nie prostszym” 
  2. „Bądź zadowolony z tego co masz; ciesz się z okoliczności, jakie są. Kiedy zdasz sobie sprawę, że niczego nie brakuje, cały świat należy do Ciebie”
  3.  " Jesteśmy szczęśliwi w stosunku do rzeczy bez których możemy się obyć.”
  4. „Wielości nie należy brać pod uwagę bez konieczności” 
  5. „Wydaje się, że można napisać minimalistyczny utwór bez dużego wysiłku. Można. Ale nie będzie dobry.”
  6. „Natura się nie spieszy, a wszystko jest dokonane”
  7. Wielkie dzieła składają się z małych działań” 
  8. Najprostsze rzeczy często są najbardziej prawdziwe
  9. „Zadowolony jest bogatym”
  10. „Przypisujemy piękno temu, co proste; co nie ma zbytecznych części; co dokładnie odpowiada swojemu miejscu”
  11. " Prostota jest ostatecznym wyszukaniem
  12. „…we wszystkich rzeczach, najwyższą wspaniałością jest prostota
  13. Prostota jest esencją szczęścia
  14. Likwiduj fizycznynieład. Co ważniejsze, likwiduj nieład duchowy
  15. „Umiejętność upraszczania oznacza eliminację zbędnego, by to co niezbędne mogło przemówić”
  16. „Ludzie kochają rąbanie drewna. W tym działaniu od razu widać rezultaty.”
  17. „Życie jest naprawdę proste, lecz upieramy się by je komplikować” 
  18. Nie potrzebujemy zwiększenia dóbr lecz zmniejszenia pragnień. Brak pragnienia czegoś jest tak samo dobre jak posiadanie tego.”
  19. „Uważaj na każde przedsięwzięcie, które wymaga nowych ubrań”
  20. Mniej to więcej
  21. „Sekret szczęścia nie znajduje się w szukaniu więcej, lecz w umiejętności do radowania się mniej”
  22. "Najpierw stań się wartościowym człowiekiem, a sukces nadejdzie sam"
  23. "Prawdziwa wielkość ubrana jest w prostotę"
  24. "Największe pomysły cechuje prostota"
  25. " Prostota: rozwiązanie trudności"
  26. "Pros­to­ta jest owo­cem dojrzałości"
  27. "Gdzie pros­to­ta i szcze­rość , tam kwit­nie przy­jaźń i radość"
  28. "Prostota jest szczytem wysublimowania"
  29. "Zwyczajność to cała moja siła"
  30. "Życie jest proste i żyć trzeba prosto..."
  31. " Prostota jest kluczem do prawdziwej elegancji " 
Podkreśliłam te cytaty które najbardziej mi się podobają. 

Dajcie znać w komentarzu jak wy się motywujecie :)


11 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł z tymi cytatami :) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) Miałam wątpliwości czy mój pomysł wam się spodoba :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście takie cytaty bardzo motywują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wydrukuję sobie i se powieszę na ścianie;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten pomysł D:

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku postawiłam na BUJO i póki co działa to całkiem nieźle. Mam tylko nadzieję, że mój zapał nie opadnie po dwóch tygodniach od założenia :) Inspirujące cytety to świetny pomysł. Dołączam do grona zwolenników!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamiast różnych technik motywowania się od jakiegoś czasu stosuję zasadę drobnych nawyków, które pomagają osiągać założone cele przy praktycznie zerowym wykorzystaniu silnej woli. Pisałam o tym jakiś czas temu, jeśli Cie to interesuje, zapraszam do lektury: http://inspiringsessions.blogspot.com/2016/09/drobne-nawyki-jako-codzienne-motywatory.html
    Pozdrawiam serdecznie!
    IS

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger