Małe zakupy z pepco




Przychodzę dzisiaj do was z szybkim  wpisem o moich wczorajszych małych zakupach z pepco.



1. Lampka - 29,99 zł 

kupiłam 2 sztuki -  używam ich jako lampki na stoliki nocne i myślę , że wyglądają bardzo ciekawie





2. Poszewka na poduszkę - 9,99 zł

bardzo miękka i ślicznie wygląda rozmiar 40 x 40 cm



3. kubki - 4,99 zł sztuka 



4. naklejki lustrzane na ścianę - 9,99 zł

możecie ułożyć z nich własny wzór :) a co ważne nie odchodzą przy odklejaniu razem z farbą.


ja odklejałam je parę je już razy .




Mam nadzieję , że taki luźny i szybki wpis wam się podobał :)

pozdrawiam : 


14 komentarzy:

  1. Lampka jest boska! Jest mega oryginalna :) uwielbiam pepco za tak fantastyczne dodatki w tak niskich cenach :) świetny post! Obserwuję i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampa jest genialna! mój brat ma podobną tylko stojąca a te poszewki na poduszki sama chciałam zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkie ozdoby w pepco, własnie skończyłam remont i planuję zakup kilku :) Lampka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampki są genialne! Robią wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ciekawa lampka :D Nie dość, że użyteczna to jeszcze stanowi ozdobę pomieszczenia :D Super ;) Takie lustra też mi się zawsze podobały, ale jednak stawiam na bardziej praktyczne rozwiązania (jak ta lampka na przykład :D)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne. najbardziej podoba mi się ta lampka i kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładna lampa i to za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie się wybieram do Pepco bo drobiazgi do nowego mieszkania. Dzięki za inspiracje ♥
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  9. Pepco mnie doprowadzi do bankructwa niedługo :P Co rusz jakieś piękne rzeczy dokładają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podoba mi się ta lampka! :).

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger