Moje cele i postanowienia na rok 2017






Postanowiłam ,  że rok 2017 będzie dla mnie bardzo  zorganizowany , mam zamiar  wszystko  zapisywać w sowim plenerze


( link do niego macie tutaj klik, klik ) i dokładnie planować swój dzień.
Nowy rok zaczęłam więc od zaplanowania nowych celów do zrealizowania.
Postanowiłam więc , że podzielę się z wami moją listą na 2017 i może zainspiruję was również do dopisania nowego celu.


Moje cele i postanowienia : 



  1. Zdrowo się odżywiać - Być w dalszym ciągu ICHTIWEGETARIANKĄ 
  2. Gotować więcej posiłków w domu ( mniej jeść na mieście )
  3. Nie jeść chipsów i ograniczyć słodycze
  4. Dążyć do minimalizmu 
  5. Otaczać się tylko potrzebnymi przedmiotami 
  6. Rozsądnie wydawać pieniądze 
  7. Być zorganizowaną (wszystko zapisywać w plenerze )
  8. Udoskonalić prowadzenie bloga 
  9. Czytać jeszcze więcej książek 
  10. Ciągle pogłębiać swoją wiedzę 
  11. Być bardziej opanowaną 
  12. Poświęcać więcej czasu bliskim 
  13. Znaleźć fajną pracę 
  14. Zapuścić długie i zdrowe włosy 
  15. Nie farbować farbami chemicznymi włosów 
  16. Chcieć mniej 
  17. Kupować mniej 
  18. Nauczyć się nowego języka obcego 
  19. Nie oszczędzać rzeczy ( każda ma na siebie zarobić)
  20. Pojechać na wakacje 
  21. Być bardziej aktywna fizycznie 
  22. Schudnąć 
  23. Systematyczniej sprzątać 
  24. Zminimalizować ilość posiadanych rzeczy w całym domu 

To moje wszystkie postanowienia. A jak wyglądają wasze ? 
Dajcie znać w komentarzu może i ja jeszcze coś dopiszę do mojej listy dzięki wam :)

15 komentarzy:

  1. Sporo ;) Mam nadzieję, że wytrwasz ;) Oczywiście życzę determinacji ;) U mnie na blogu też pojawią się postanowienia, ale jest ich znacznie mniej i są znacznie łatwiejsze w spełnieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w ich realizacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję , żeby nie zapeszyć :)

      Usuń
  3. Sporo tych postanowień, powodzenia w realizacji ;) Wczoraj u mnie również pojawił się wpis z postanowieniami, jednak ja wybrałam pięć najważniejszych i na nich zamierzam się skupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne postanowienia,trzymam kciuki za ich dotrzymanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę aby wszystkie postanowienia się spełniły :)

      Usuń
  5. Mogłabym się podpisać pod Twoimi postanowieniami. Wszystko pasuje, oprócz nr 15 (nie farbuję włosów) :) Powodzenia w ich realizacji !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne postanowienia. Dalsze zdrowe odżywianie i udoskonalanie bloga to i moje postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo celów sobie wyznaczyłaś. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo tego :D powodzenia życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia, oby Ci się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo postanowień, powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w realizacji planów :D Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger