Paleta cieni Too Faced Chocolate Bar




Długo zastanawiałam się nad zakupem paletki od Too Faced. Najbardziej odstraszała mnie jej cena. Będzie to najdroższa paleta jaką miałam w swojej kolekcji. Kupiłam ją w drogerii Sephora ponieważ chciałam mieć 100 procent pewności , że będzie oryginalna. 







  • Ostatnio postanowiłam wyrzucić wszystkie swoje palety cieni których i tak nie używałam. Zastąpiłam ją jedną i porządną którą wiem , że wykorzystam. 





  • Cale opakowanie jest wykonane dość solidnie. Posiada lusterko co może być plusem w podróży. Ponieważ na codzień maluję się przy dużym lustrze. 




  • Cienie kolorystycznie jak dla mnie dobrane są idealnie . Można tworzyć nią makijaże dzienne jak i wieczorowe co jest dla mnie plusem. 


  • W palecie są cienie matowe i satynowe , ciepłe odcienie







  • Większość cieni to odcienie nude - pasują do każdego typu cery , są uniwersalne i pasują do wszystkiego 




  • Cienie które mam na ręce nałożyłam przy jednym pociągnięciu palca przez co możecie zobaczyć , że są dobrze napigmentowane 



Cała paletka bardzo mi się podoba może przez to też na razie nie widzę żadnych jej minusów oprócz dość wysokiej ceny.

Bardzo podoba mi się również jej wygląd i zapach. Pachnie jak prawdziwa czekolada
 ( przez to , że cienie wykonane są na bazie prawdziwego  kakao )






25 komentarzy:

  1. Śliczna, ale nie dla mnie ;) Ostatnio uwielbiam modne teraz ciepłe odcienie i matowe wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę o tej paletce! ;) uwielbiam tego typu odcienie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ukochana! Nietucząca, niskocukrowa, wręcz idealna haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne odcienie ;) u mnie jednak by się nie sprawdziła, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Również rozważam zakup tej palety. Słyszałam o niej same plusy!

    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna dla osoby, która potrzebuje jednej ale porządnej (jak Ty) lub dla wizażystek:) Z palet Too faced najbardziej podoba mi się brzoskwiniowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również się nad nią zastanawiałam :) Ale ostatecznie padło na tą :)

      Usuń
  7. wygląda zjawiskowo!:) uwielbiam takie personalizowane rzeczy :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, kiedyś skuszę się na taką czekoladkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna pigmentacja i piękne kolory, bardzo w moim guście;)
    I z przyjemnością obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka wygląda ślicznie :) I kolory na prawdę uniwersalne :) Idealna i na dzień i na wieczór :) Kusisz... :D Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory są przepiękne! Widziałabym u siebie wszystkie te odcienie... no może z wyjątkiem tych wpadających w zieleń, bo zazwyczaj brakuje mi na nie pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdrosczę:-P Też chcę tą paletkę:) wygląda przecudnie:D poproszę jakiś makijaż przy jej użyciu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest ta paletka :) Marzę o niej, ale odstrasza mnie na dzień dzisiejszy cena.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ma kolorki, marzy mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ta paletka ma przepiękne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. są śliczne:) ale na razie mam podobne;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja ulubiona :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie to wygląda :) Ja właśnie planuję zamówienie paletki, ale nie z tej firmy :) Choć co jak co - prezentuje się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale się nabrałam! Myślałam, że to pudełko czekoladowych pianek, dopóki nie przeczytałam tytułu :D
    Warta uwagi, bo bardzo uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger