paletka do konturowania twarzy wibo 3 steps to perfect face






Przychodzę do was dzisiaj z moim ostatnim ulubieńcem czyli paletą do konturowania twarzy firmy WIBO  - 3 steps to perfect face 



  • paletka  posiada

- róż do policzków 
- rozświetlacz ( producent na opakowaniu jednak informuje nas że to matowy puder )
- bronzer 



jest łatwo dostępna w większości drogerii . Ja moją kupiłam w rossmannie 




Bronzer 


według mnie jest dobrze napigmentowany   z lekko ciepłym matowym  wykończeniem . Używam go przy wykonywaniu makijaży dziennych jaki i wieczorowych. 

  • Naturalnie wygląda i długo utrzymuje się na twarzy. 
  • nie robi plam co najważniejsze 
  • łatwo się z nim pracuje 




Rozświetlacz 


  •  bardzo lekki i delikatny 
  • dobrze się nakłada 
  • wygląda naturalnie 
  • pozostawia na twarzy lekkie rozświetlenie 



Róż 


  • ciepły odcień 
  • długo utrzymuje się na twarzy 
  • dobrze napigmentowany 
  • z satynowym wykończeniem 
  • posiada rozświetlające drobinki 




Opakowanie 

  • posiada lusterko 
  • solidnie wykonane 
  • wykonane z dobrej jakości plastiku 






Podsumowanie 

Paletka stała się moim ostatnim ulubieńcem. Okazała się tanim ( ok.20 zł ) i dobrym produktem do konturowania twarzy. Używam jej codziennie od paru miesięcy i muszę stwierdzić , że jest bardzo wydajna. Jej opakowanie jest bardzo poręczne i dobrze wykonane. Produkty do konturowania długo się utrzymują i myślę , że może zawstydzić nie jedną paletę do konturowania z znacznie wyższej półki. 





pozdrawiam : 



9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te paletkę, męczy mnie tylko czasem jej bardzo pudrowy zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będzie promocja w Rossmanie to ją kupię, bo ostatnio pomyliły mi się dni promocji i przegapiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam obie wersje tej paletki i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze okazji testować tej paletki. Jej cena jest bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jak dobrze, że trafiłam na Twojego bloga.
    Zastanawiałam się czy kupić tą paletkę ale po przeczytaniu Twojego posta wiem, że warto :)

    + Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę koniecznie wypróbować,
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to trio i bardzo spodobał mi się bronzer i róż. Niestety ten drugi chyba mnie uczula :(((

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger