porównanie czekoladowych paletek: Too Faced vs I heart Make Up







Zacznijmy od tego , że paletki  I Heart Make Up wzorowane zostały na paletce Too Faced która powstała jako pierwsza.




  • cena 

Paletka Too Faced - 189 zł  
Paletka I Heart Make Up - Death by Chocolate  - 39 zł 

Cena i mnie początkowo przekonywała do tańszej wersji paletki . 


  • opakowanie 
Paletka Too Faced - solidne opakowanie , wydaje się być bardzo wytrzymałe i wykonane z lepszego i mocniejszego gatunku tworzywa niż jego tańszy odpowiednik. Posiada wygodne zamykanie w postaci magnesu przez co znacznie lepiej się ją otwiera , niż I Heart Make Up która posiada ciężko otwierający się zatrzask. Niestety przy moim dwuletnim użytkowaniu zatrzask znacznie się wyrobił i paletka się już nawet nie zamyka a ponad to ostatnio całkowicie wyleciała z zawiasów. 









  • Muszę przyznać że paletka w tańszej wersji ma ciekawsze opakowanie. 
  •  jest dużo lżejsza od jej droższego odpowiednika. 




  • lusterko 
Jak widzicie droższa paletka ma znacznie mniejsze lusterko niż druga. Dla mnie nie ma to jednak  większego znaczenia ponieważ i tak maluję się przy zwykłym dużym lustrze ale może sprawdzić się lepiej np.  w podróży 





  • zapach 
Too Faced - przypomina zapach prawdziwego kakao , zapach czuć nawet przez zamknięte opakowanie. 

I Heart Make Up - zapach jest bardziej jak chemiczna czekolada z domieszką farbki plakatowej. Po 2 letnim użytkowaniu zapach jest niewyczuwalny. 




  • Konsystencja cieni 
Too Faced - ma bardzo kremową w dotyku konsystencję , cienie się nie osypują na powiece podczas rozcierania i dużo łatwiej się z nimi pracuje. 

I Heart Make Up-  ich konsystencja jest bardziej pudrowa i lekko sucha , cienie lekko osypują się przy rozcieraniu na powiece ale jest to do niesienia , najbardziej zauważyłam to przy czarnym odcieniu.





  • pigmentacja 
Too Faced- cienie są dobrze napigmentowane , bardziej wyraziste  przez co wykonuję makijaż dużo szybciej niż przy użyciu tańszego odpowiednika. 

I Heart Make Up- cienie są słabiej napigmentowane i bardziej musimy się nimi napracować przez dokładanie cieni przy mocniejszych makijażach lecz przyzwyczaiłam się do tego po tak długim używaniu paletki 




  • porównałam dla was odcienie cieni które w tańszej wersji miały być takim samym odpowiednikiem 




  • jak widzicie cienie nie są jednakowe i znacznie się od siebie różnią kolorem i pigmentacją. Cienie jaśniejsze to tańsza wersja. 



  • Wytrzymałość cieni na powiece 
Too Faced - wytrzymuje cały dzień bez bazy , nie zbiera się w załamaniu powieki , odcienie nie bledną (przynajmniej tego nie zauważyłam)

I Heart Make Up - wytrzymuje cały dzień razem z bazą ( lekko ich odcień blednie po paru godzinach), bez użycia bazy cienie pod koniec dnia zbierały mi się w załamaniu powieki. 








  • Podsumowując ? 


Oby dwie paletki są warte  naszej uwagi a ich cena jest najlepszym odpowiednikiem jakości. 



mam nadzieję , że moje porównanie paletek wam się podobało.
Zachęcam do przeczytania innych moich postów.

 Całuję: 


9 komentarzy:

  1. co tam paletki masz piękny tatuaż:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tańszą wersję, ale zbieram się do zakupu czekoladki Too Faced ;) Mma drugą paletę Semi-Sweet i ją uwielbiam. Zmaltretowałam ją okropnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory z Too Faced podobają mi się bardziej ;) Makeup Revolution bardzo lubię, ale te wszystkie czekoladki nie skradły mojego serca. Jednak wolę kiedy mam do dyspozycji więcej matów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny merytorycznie post :)
    Ps. świetny tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe porównanie :) Obie palety mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym nie wiedziała, co zrobić z tymi paletkami, bo w ogóle nie maluję się cieniami:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie paletki trafiają w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger