szczotka z dzika - Hit czy kit ?




O szczotce z włosia  dzika słów parę 



Gdzie kupić ? 

 Kupiłam ją w Tk maxx i kosztowała 22,90 zł - firma Solida. 


Zapach szczotki ? 

Zapach szczotki był dla mnie bardzo istotny. Dużo czytałam o tym , że szczotki z włosia dzika mogą brzydko pachnieć. Podczas zakupu nie pachniała jakoś bardzo intensywnie raczej jej zapach przypominał mi mieszankę plastiku z czymś dziwnym czego nie umiem określić ,  ale nie było to jakoś bardzo wyczuwalne i uciążliwe. 
Dopiero gdy umyłam szczotkę i była ona jeszcze mokra zapach się nasilił. 

Jak widzicie mój pies jest bardzo zainteresowany zapachem szczotki 



Budowa szczotki 

Szczotka posiada włosie dzika wraz z jego cebulkami oraz zwyczajne plastikowe ząbki. 
Każdy zwykły ząbek otoczony jest dookoła kępkiem sierści . Szczotka przez swoją budowę nadaje się do włosów cienkich jak i grubych  długich włosów.


Cebulki włosia zawierają  w sobie kreatynę przez co mają dodatkowo nawilżać włosy. 







Posiada również wygodną  rączkę 




Podsumowanie : 

  • Szczotka nie szarpie włosów 
  • Nie elektryzuje a wręcz mam wrażenie że wygładza 
  • włosy po jej użyciu są bardzo miękkie 
  • dokładnie rozczesuje 
Myślę , że zakup tej  szczotki był dobrą decyzją. Szczotka spisała się u mnie na medal i stała się moim nowym ulubieńcem. 




Będzie mi miło jeżeli po przeczytaniu tego postu zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji. 


pozdrawiam; 




9 komentarzy:

  1. Słyszałam wiele dobrego o takich szczotkach:) Chętnie sobie sprawię taką:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedną taką, ale bez plastikowych "ząbków", używam jej do wygładzania włosów kiedy układam jakąś fryzurę i np. je tapiruję. Solo nigdy nie umiem nią rozczesać włosów. Jednak wolę mojego Tangle Teezera :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A masz może szczotkę TT? Jestem ciekawa jak ta z włosia dzika przy niej wypada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam szczotkę TT 6 lat :) a to jest mój zamiennik i sprawdza się świetnie . Wygładza włosy a zauważyłam że TT je puszy

      Usuń
  4. Ciekawe czy by się u mnie sprawdziła, póki co nie potrafię niczym innym rozczesać włosów oprócz TT :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zaglądanąc do mojego TK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna recenzja szczotki, słyszałam, że jest dobra, ale nie przebija TT :) obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger