Balsam po goleniu NIVEA - JAKO BAZA POD MAKIJAŻ





Ostatnio przeczytałam o wykorzystaniu balsamu po goleniu dla mężczyzn NIVEA  jako baza pod makijaż i jestem w szoku jego działania.



Zaskoczył mnie bardzo pozytywnie a co więcej działa lepiej niż nie jedna profesjonalna baza .




  • cena - ok.20 złoty 
  • wygładza cerę 
  • makijaż utrzymuje się prawie cały dzień 
  • nie zapycha 
  • dobrze się nakłada 
  • ma dużą pojemność 
  • nie uczula 
  • nie czuć zapachu po nałożeniu 







Balsam sprawdził się u mnie w 100 procentach i mogę wam ją polecić z czystym sumieniem :) 





9 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym sposobie, ale nigdy go nie próbowałam. Muszę podkrasc trochę balsamu tacie 👌

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie słyszałam o tym sposobie, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam nigdy o tym. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł ;) Widziałam ten sposób na YT, ale nie próbowałam ;) Ja potrzebuję czegoś co zmniejszy widoczność moich porów, a wydaje mi się, że ten balsam sobie z tym nie poradzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o takim sposobie, ale chętnie kiedyś spróbuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Już słyszałam o takim zastosowaniu balsamu nivea, ale nie testowałam;) Ale fajnie wiedzieć, że się to naprawdę sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie testowałam, ale chyba przy najbliższej okazji pogrzebie w kosmetyczkach moich współlokatorów ;)
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tym sposobie, ale nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W życiu nie wpadła bym na takie zastosowanie balsamu! Super, na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger