CUDOWNY OLEJEK ? - GARNIER FRUCTIS



GARNIER FRUCTIS - CUDOWNY OLEJEK , OCHRONA DO 230 STOPNI 


Jest to olejek który sprawdza się u mnie świetnie. Jestem całkowicie zakochana w tym produkcie. 

Używam go za każdym razem gdy myję głowę. Nakładam na jeszcze mokre włosy ( mniej więcej od długości ucha w dół ) Najwięcej nakładam na końcówki , a następnie suszę włosy. 




  • olejek chroni przed wysoką temperaturą 
  • chroni włosy na długości przed uszkodzeniami 
  • końcówki przed rozdwajaniem 
  • włosy po nim są miękkie i błyszczące 
  • nie puszą się 
  • ładnie się układają 
  • nie elektryzują 
  • olejek dobrze je nawilża 
  • starcza na długo - jest bardzo wydajny
  • nie zostawia efektu  tłustych włosów
  • dobrze się wchłania 
  • można stosować również na suche włosy w celu zabezpieczenia końcówek 
Moje włosy chłoną go jak gąbka. Daję na mokre włosy ok. 2-3 pompek  :) 




Olejek jest moim ulubieńcem już od paru dobrych miesięcy i nie wyobrażam sobie suszenia włosów bez jego użycia. 

Posiada również wygodną pompkę która ułatwia użytkowanie.






Włosy stylizuję tylko z użyciem tego produktu. Nie używam żadnych lakierów , pianek itp.


Jeśli szukacie ochronnego olejku mogę polecić wam ten produkt w 100 procentach!




11 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale ten strasznie mnie kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam olejki, ale z tym produktem jeszcze się nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię olejki z Mariona, ale stosuję je tylko na końcówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam z nim jeszcze styczności - na chwilę obecną posiadam olejek L'Oreal który równie świetnie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra go ma i też bardzo go polubiła;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda fajnie, choć jednak bym się bała czy nie obciąży włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja olejki stosuje tylko na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger