MÓJ SPOSÓB MYCIA PĘDZLI DO MAKIJAŻU - MYJKĄ DO TWARZY ?





Od jakiegoś roku pędzle do makijażu myję z pomocą  silikonowej myjki do mycia  twarzy, For Your Beauty z Rossmanna

 - link do niej zostawiam wam tutaj  . 






świetnie sprawdziła się w myciu pędzli. Jej chropowata powierzchnia sprawia , że pędzle jeszcze lepiej się domywają z resztek kosmetyków . 






Jest tańsza od typowych myjek do pędzli i łatwiej dostępna. Znajdziemy ją w stałej ofercie drogerii Rossmann za niecałe 5 zł. 



Do mycia pędzli używam także olejku pod prysznic z ISANY  który również jest w stałej ofercie Rossmann. Link do niego zostawiam tutaj

  • Jest tani 
  • łatwo dostępny
  • dobrze domywa pędzle oraz gąbeczki do makijażu. 
  • Zauważyłam również , że nie niszczy mojego  Beauty Blender'a i przedłuża czas jego użytkowania przez działanie olejków . 






sposób mycia ? 

1. Zwilżam włosie pędzla wodą 
2. Zamaczam je w wcześniej przelanym do małego pojemniczka olejku 
3. Włosie pędzla myję za pomocą myjki 
4. Wypłukuję wodą 
5. Pędzle do np.podkładu myję  dwukrotnie 
6. Suszę z pomocą  papierowego  ręcznika na krawędzi półki






A wy jak myjecie swoje pędzle do makijażu ? 




pozdrawiam : 

8 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować taki sposób mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skorzystam z tego sposobu, bardzo szybko się tak doczyszcza pędzelki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię ten olejek i również zauważyłam jego pozytywny wpływ na gąbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja pędzle myję po prostu w wodzie z szamponem:D jakoś daję radę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie używałam takiej myjki, muszę spróbować :)
    zapraszam na nowy post: www.fancycares.blogspot.com oraz do logowania na stronie: http://dresscloud.pl/share/68C86/ gdzie dzięki zbieraniu punktów zgarniesz świetne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie pędzelki dobrze domywają się przy użyciu zwykłego szamponu, jakiegoś taniego z Joanny, który do mycia włosów się nie nadaje. Ale za to gąbka do podkładu to tylko i wyłącznie tym olejkiem ;) Doskonale radzi sobie z produktem ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger