SILISPONGE BLENDER 馃槼 SILIKONOWA G膭BKA DO MAKIJA呕U ? !





SILIKONOWA g膮bka do makija偶u ? - lepsza od tradycyjnej ?







Pierwsze moje wra偶enie gdy otwar艂am paczk臋 - " to jest jak galaretka "  - i faktycznie ma dziwn膮 galaretowat膮 struktur臋. Jest bardzo mi臋kka i delikatna ,  przyjemna w dotyku.




Wykonana jest z silikonu medycznego. Przez to nie ma swojego zapachu. Ba艂am si臋 , 偶e b臋dzie 艣mierdzia艂a plastikiem ale na szcz臋艣cie jestem mile zaskoczona .




Nie posiada 偶adnych por贸w i nie wch艂ania przez to podk艂adu. Maluj膮c si臋 nie nie marnujemy zbyt du偶ej ilo艣ci kosmetyku jak w przypadku tradycyjnej g膮beczki.

Jest bardziej higieniczna . Powierzchnia silisponge jest g艂adka i nie wymaga u偶ywania specjalnych preparat贸w do mycia . Wystarczy myd艂o i woda a g膮beczka ju偶 jest gotowa do wykonywania nast臋pnego makija偶u.





Jak si臋 sprawdza w praktyce ? 


Jestem mile zaskoczona tym jak 艂atwo i przyjemnie nak艂ada si臋 nim podk艂ad na twarz. 
Jest bardzo elastyczny i fajnie dopasowuje si臋 do twarzy , nie ch艂onie r贸wnie偶 produktu przez co zu偶ywamy go mniej. 

My艣l臋 , 偶e jak na razie zast膮pi mi zwyk艂膮 g膮beczk臋 do makija偶u :)








18 komentarzy:

  1. Jest na pewno intryguj膮ca, ale nak艂adanie p臋dzlem podk艂adu wystarczaj膮co dobrze si臋 u mnie sprawdza i raczej nie b臋d臋 kombinowa膰:)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Zdrad藕 gdzie j膮 dorwa艂a艣! :D Ch臋tnie bym j膮 wypr贸bowa艂a :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O ju偶 tam s膮? To lec臋 si臋 rozejrze膰, mam nadziej臋, 偶e w najbli偶szym czasie j膮 zakupi臋.

      Usu艅
  3. Co to ju偶 ludzie nie wymy艣l膮 :D

    OdpowiedzUsu艅
  4. Juz gdzie艣 ja widzialam i tez dziwi艂am si臋 jak mo偶na si臋 tym umy膰? Jak wida膰 mo偶na, chyba wypr贸buj臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. czego to ju偶 wymy艣l膮 :P

    OdpowiedzUsu艅
  6. Nie, nie dla mnie :D Jestem wierna tradycyjnym g膮beczkom :D Jako艣 ta silikonowa do mnie nie przemawia :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. ja bym si臋 ni膮 pobawi艂a hahahaha

      Usu艅
  7. Ja tak, jak Sheira jestem wierna tradycyjnym g膮beczkom :) Jakbym mia艂a wskaza膰 z czym mi si臋 kojarzy ten produkt, to by艂yby to wk艂adki do but贸w ^^

    OdpowiedzUsu艅
  8. S艂ysza艂am du偶o zachwyt贸w nad tymi g膮bkami i nie ukrywam sama mam ochot臋 przetestowa膰;)

    OdpowiedzUsu艅
  9. My艣l臋, 偶eby j膮 kupi膰, ale na razie jestem wierna tradycyjnym g膮beczkom :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Bardzo chcia艂abym ja wypr贸bowa膰! Ile za ni膮 da艂a艣? :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Wygl膮da troch臋 艣miesznie, ale mnie kusi ;D

    OdpowiedzUsu艅
  12. Nie widzia艂am jeszcze takich, a wygl膮da bardzo nietypowo... ale wydaje si臋 by膰 naprawd臋 o wiele bardziej higieniczna, a to du偶y plus! :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Wow nie s艂ysza艂am jeszcze o taki wynalazku. U偶ywam g膮bki "jajeczka", ale my艣l臋 ze i na t膮 si臋 skusze :) Zapraszam do mnie i dodaj臋 do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. O takiej g膮bce jeszcze nie s艂ysza艂am, ale zwyk艂ych te偶 nie u偶ywam, wi臋c raczej niepr臋dko si臋 skusz臋 :)

    OdpowiedzUsu艅

♥ Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz oraz obserwacj臋 ♥

♥ Ja r贸wnie偶 postaram odwdzi臋czy膰 si臋 tym samym.

♥ Ka偶dy 艣lad kt贸ry zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywacj臋 do pisania nowych post贸w.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, 偶e masz zamiar zagl膮da膰 na bloga.

♥ Je艣li zaczynasz mnie obserwowa膰 to koniecznie daj zna膰 w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger