WIBO STAR GLOW - ROZŚWIETLACZ W KULKACH



WIBO STAR GLOW - Korygująco - rozświetlający puder  w kulkach

Produkt który pokochałam od pierwszego użycia! 


WIBO STAR GLOW okazał się moim najlepszym rozświetlaczem do twarzy. Używałam bardzo dużo produktów rozświelających ale ten okazał się najlepszy dla mnie. 

  • jako jedyny pozostawia naturalne rozświetlenie 
  • wygląda naturalnie 
  • długo się utrzymuje 
  • kulki są dość duże więc nie wchodzą we włosie pędzla podczas używania 
  • tani ok.20 zł 
  • łatwo dostępny 
  • świetny do konturowania 
  • dobrze się z nim pracuje 








Zawiera kompozycję sześciu kolorów : 


zielone kulki - korygują zaczerwienienia
białe - odbijają światło
różowe i liliowe - nadają świeżości
złote - rozświetlają
brązowe - nadają naturalny kolor








Będzie mi bardzo miło jeżeli po przeczytaniu posta pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji. 

pozdrawiam: 





23 komentarze:

  1. nie przepadam za rozświetlaczami w kulkach :) aktualnie używam w sztyfcie z maybelline i super się sprawdza!
    zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten rozswietlacz, ale mój jest już trochę wybrakowany - kuleczki posypały się do zlewu 😅

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię w kulach i mam nawet dwa opakowania :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych kuleczek nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham kosmetyki wibo! Tego nie widziałam jeszcze, ale będę mieć na uwadze <3
    obserwuję Cię kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam :) Ogólnie rozświetlacza bardzo rzadko używam :)
    Obs.:*:) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się super, szkoda ze nie pokazałaś jak wyglada nałożony bo jestem ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak popracuję nad jakością zdjęć to obiecuję że dodam :)

      Usuń
  8. Zawsze chciałam mieć takie kuleczki :) Brakuje mi jakiegoś małego swatcha, żeby zobaczyć je w akcji.
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie mam żadnego rozświetlacza, a ten wydaje się być ciekawy :) Szkoda tylko, że nie dodałaś zdjęcia jak wygląda na buzi :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie ten rozświetlacz, ale boję się, że forma kulek nie będzie dla mnie odpowiednia :D Przy moim nieogarnięciu pewnie codziennie zbierałabym je z podłogi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy od pędzla . Musi być bardzo puchaty i zbity :) mi nie wylatują

      Usuń
  11. Nigdy nie używałam rozświetlaczy w kulkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od samego patrzenia na niego się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno temu miałam kulki ale z innej firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o nim dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger