DOMOWY SPOSÓB DIY NA : CZARNĄ MASKĘ I WYBIELANIE ZĘBÓW



Węgiel aktywny to nic innego jak zwykły węgiel drzewny lub kamienny poddany aktywacji. Węgiel aktywny jest powszechnie stosowany od wielu stuleci jako środek pochłaniający brzydkie zapachy, oczyszczający wodę, zabezpieczający. Odkryto, że ma on wówczas wiele ciekawych właściwości, przydatnych w bardzo wielu przypadkach, również w zastosowaniu domowym i dla pielęgnacji urody.






Czarna maska ? 


WĘGIEL AKTYWNY DOSKONALE USUWA ZE SKÓRY WSZYSTKIE ZANIECZYSZCZENIA, DZIAŁA ANTYBAKTERYJNIE, POCHŁANIA NADMIAR SEBUM ZE SKÓRY, IDEALNY JAKO MASECZKA NA WĄGRY!


Maseczka z węgla aktywnego typu peel off jest polecana dla skóry tłustej i trądzikowej, Maseczkę z węgla nakłada się na skórę, a gdy zasycha, ściąga się ją jak plaster.

jak ją wykonać ? 

- 1 łyżka żelatyny 
- 1 łyżka mleka 
- proszek z jednej tabletki węgla aktywnego 

Wszystko mieszamy razem i wkładamy do mikrofali na 30 sekund. Maskę nakładamy na problematyczne miejsca gdy tylko przestygnie. 





Bardzo lubię wykonywać domowe maseczki peel off . Ta należy do moich ulubionych i przynosi najlepsze efekty przy walce z wągrami. Zmianę można zauważyć już po pierwszym użyciu.



Domowe wybielanie zębów ? 

wysypać proszek z jednej tabletki i zmieszać z kilkoma kroplami wody aby uzyskać konsystencję papki. Nałożyć na zęby i pozostawić na 5 minut. Następnie umyć zęby zwykłą pastą. 



Produkt dostępny jest w każdej aptece. Jedno opakowanie kosztuje ok. 9 złoty 


Takie domowe wybielanie zębów wykonuję co jakiś czas i widzę dosyć dużą różnicę. 



7 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę przygotować taką domową maskę peel-off, bo niestety z tymi sklepowymi mam niemiłe wspomnienia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię stosować węgiel na zęby - ostatnio kupiłam czarną węglową pastę i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam metodę wybielania ząbków węglem aktywnym i było widać rezultaty. Szkoda jednak, że węgiel tak ściera szkliwo i nie można go stosować codziennie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :/ ja wykonuję to raz na jakiś czas

      Usuń
  4. Na pewno wypróbuje, szczególnie maseczka przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku obserwuje twojego bloga od wczoraj, dzięki twojemu konkursowi na instagranie bo inaczej pewnie bym na niego nie wpadła.. Każdy wpis czytam z zaciekawieniem i jest supeerr! 💞

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger