HAUL z Rossmanna - promocja 1+1





Dzisiaj przychodzę do was z moimi zakupami  z rossmanna dotyczącymi promocji 1+1 . 
Nie kupiłam tego zbyt dużo. Przynajmniej tak mi się  wydaje . Chciałam kupić tylko rzeczy których używam i co do których będę pewna , że mi się przydadzą. 





1. olejki ISANA - świetnie sprawdzają się u mnie przy myciu pędzli i gąbeczek do makijażu  . Używam ich także po kąpieli jako oliwkę do czego są docelowo przeznaczone :) i również jestem zadowolona z efektu .


Olejek pod prysznic z dodatkiem olejku sojowego i słonecznikowego jest idealny do codziennego oczyszczania skóry suchej i podrażnionej. Zawartość pantenolu i witaminy E chroni przed wysuszeniem oraz sprawia, że staje się ona gładka i delikatna. Bez dodatku mydła.


Zapraszam do przeczytaniu mojego wpisu o sposobie mycia pędzli i gąbeczek . 
Znajdziecie go  - >  tutaj .




2. żele pod prysznic ISANA - tanie i świetne.
 Bardzo je lubię zwłaszcza za ich różnorodny piękny zapach.





3. Antyperspiranty REXONA - używam ich na przemian z antyperspirantami firmy DOVE . U mnie sprawdzają się świetnie i działają przez cały dzień a największych ich plusem jest to , że po nałożeniu nie muszę czekać aż przeschną.




4. Na koniec dwa olejki do włosów . Jest to dla mnie nowość ale dużo o nich prędzej czytałam i mam nadzieję , że sprawdzą się również dobrze na mich dość wymagających włosach.

Garnier, Fructis, Goodbye Damage Serum (Serum na rozdwojone końcówki) - Serum o zaawansowanej formule wzbogaconej w olejek z owoców amli działa na rozdwojone końcówki jak opatrunek: scalając je i zapobiegając dalszemu rozdwajaniu

ISANA Hair Professional zawiera bogaty kompleks olejków pielęgnacyjnych, w skład którego wchodzą oleje: arganowy i słonecznikowy. Olej szybko się wchłania i uszlachetnia włosy, jednak ich nie obciąża i nie pozostawia w nich tłustych resztek. Ultralekka, nie natłuszczająca i bardzo skuteczna formuła pielęgnuje włosy mocno zniszczone i suche. Efektem są zdrowe, silne i lśniące włosy.



Jak widzicie nie kupiłam zbyt wiele . Nie lubię kupować zbyt dużo kosmetyków na raz . Raczej teraz przeszłam na metodę kupowania " na bieżąco " . Nie lubię gdy kosmetyki zalegają na półkach. Zwłaszcza , że każdy ma swój termin przydatności. Jednak żal nie skorzystać z takiej promocji. 




A wy co kupiłyście na promocji 1+1 w Rossmann ? Dajcie koniecznie znać w komentarzu :) 




10 komentarzy:

  1. Nie kupiłaś nic zbędnego, bardzo fajna promocja:) Żałuję, że nie miałam jak wyskoczyć do Rossmannach:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się skusiłam na promocji na żele z Isany, dodatkowo 2 antyperspiranty i na zapas kupiłam moją ukochaną maskę do włosów z Alterry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie skorzystałam z tej promocji :(
    też lubię te żele z Isany i olejek do mycia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas były puste półki i mogłam kupić tylko szampony alterry i maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam o tej promocji, a szkoda :) Muszę przyznać, że żele z Isany kuszą zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszalałaś :D Ja z promocji nie skorzystałam, bo i po co... nie lubię nagromadzać zbyt dużo kosmetyków pielęgnacyjnych, wolę kupować po jednym jak się kończą. Ale czekam na promocję na kolorówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te olejki do włosów z Isany i Fructis są bardzo fajne;) Ja niestety nie mogłam się załapać na promocję, ale czekam na kolorówkę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o muszę kupić rexony na zapas;D

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger