najlepsza szczotka do włosów - THE WET BRUSH





Ta fantastyczna rozplątująca włosy szczotka posiada kombinację inteligentnych włókien IntelliFlex®, które skutecznie przeciwdziałają szarpaniu oraz wyrywaniu włosów. Szczotka rozplątuje mokre i suche włosy, a także nadaje się do każdego rodzaju włosów. Ultra miękkie włókna gwarantują maksymalną ochronę wrażliwej skóry głowy a także skutecznie zapobiegają nadmiernej utracie włosów. Dzięki SofTips ™ szczotka delikatnie masuję skórę głowy, aby pobudzić krążenie i zapobiec wypadaniu włosów.





  • szczotka nie szarpie i nie wyrywa włosów 
  • jest bardzo lekka 
  • ma bardzo delikatne , elastyczne  ząbki 
  • nadaje się do rozczesywania włosów przedłużanych 
  • dobrze leży w dłoni 
  • nadaje się do każdego typu włosów 
  • tania 
  • dostępna w szerokiej gamie kolorystycznej 
  • dostępna w wersji mini oraz wersji powiększonej 








Szczotka THE WET BRUSH sprawdza się u mnie świetnie. Nigdy nie myślałam , że to powiem ale jest znacznie lepsza od szczotki TT ! Długo nie wymienię jej na żadną inną.





Znalezione obrazy dla zapytania szczotka wet brush

wersja powiększona : 



wersja mini - idealna do torebki : 








Zapraszam również do mojego wcześniejszego wpisu : 

NIE DLA SZCZOTKI TANGLE TEEZER KTÓRA ZNISZCZYŁA MI WŁOSY.

7 komentarzy:

  1. Lubię tego typu szczotki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi bardzo kusząco! Tym bardziej, że ostatnio jakoś źle używa mi się TT - nie mam pojęcia czemu, bo niezmiennie korzystam z niego od jakichś paru lat, a teraz nagle zaczął mi przeszkadzać brak rączki.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak wygląda ta poduszka - czy jest usztywniona, czy też wciska się po naciśnięciu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo ciekawie :) Sama chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mini i nie mam zamiaru nigdy się z nią rozstać, dla mnie jest perfekcyjna ;D Nie odpuszczę jej chyba nawet na rzecz standardowej wielkości, bo idealnie sprawdza się na codzień + do torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jakoś zostałam przy TT mimo ze tez u mnie jakoś rewelacyjnie się nie sprawdził i jakoś na razie nie mam zamiaru go zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger