Peeling do ust w szmince - Bell LIP SCRUB




Nigdy nie lubiłam wykonywać peelingu ust i muszę przyznać że robiłam to bardzo rzadko. 
Ostatnio przypadkowo natknęłam się na nowość od BELL - Peeling do ust w szmince. 





Podchodziłam do tego produktu bardzo pesymistycznie a kupiłam go tylko po to by go sprawdzić. Nigdy nie wierzyłam w takie rozwiązania. 

Lecz muszę przyznać , że zaskoczył mnie już po pierwszym użyciu! 
W końcu znalazłam odpowiedni sposób peelingu ust dla siebie . 

  • wygodne opakowanie 
  • zapach przypominający truskawki 
  • drobinki peelingujące - świetnie zdzierają martwy naskórek z ust 
  • możemy używać go wszędzie 
  • koszt ok. 8 zł 
  • łatwa dostępność - np. biedronka 
  • łatwość użytkowania 
  • drobinki w tym peelingu przypominają małe drobinki truskawek 
  • posiada również w sobie balsam do ust który dodatkowo je nawilża 







6 komentarzy:

  1. Widziałam go i również podchodziłam do niego sceptycznie. Ciekawe czy i mi by się spodobał. Przydałoby mi się coś, co uratowałoby moje spierzchnięte usta :/

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podlecę po niego do biedrony

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam peeling z sylveco w pomadce. Nie wiedziałam że Bell też wypuściło swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam swój ulubiony peeling z sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zastanawialam się nad nia 😀 ciekawe jakby się sprawdziła 😉

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger