PRZEGLĄD WSZYSTKICH MOICH PERFUM


Dzisiaj chciałabym pokazać wam wszystkie moje perfumy oraz wody toaletowe jakie mam w swojej kolekcji.
Zapraszam na wpis :)




1. Chanel Coco Mademoiselle




"Chanel Coco Mademoiselle doda zmysłowości i pewności siebie każdej kobiecie, która ulegnie czarowi tego zapachu"
  • Słodki aromat róży i wanilii w połączeniu ze świeżymi nutami cytrusów i  jaśminu
  • 100 ml - ok. 616  zł
  • Utrzymują się bardzo długo 
  • Są bardzo wydajne 
  • Zapach jest bardzo intensywny i kobiecy





2. Yves Saint Laurent -  Black Opium


" To kompozycja inspirowana muzyką opiera się na aromacie słodkiej kawy. Odzwierciedla tajemnice pragnień, zmysłowości oraz otwartości w podejściu do życia "

  • Yves Saint Laurent Black Opium to połączenie ciepłych i pikantnych nut wanilii, różowego pieprzu i  cedru
  • 90 ml  kosztuje ok. 450 zł 
  • Moje ulubione perfumy o słodkim świeżym  zapachu 
  • Bardzo długo się utrzymują 
  • Są bardzo wydajne i intensywne  w zapachu
  • Mają śliczny brokatowy flakon 





3. Avon Femme

" Avon Femme to bardzo elegancki zapach dla kobiet, dzięki któremu będziesz czuć się luksusowo i zmysłowo przez cały dzień! Kryje w sobie prawdziwy kobiecy wdzięk i jest niezwykle pociągający"
  • "Avon Femme tworzy soczysty grejpfrut i słodka śliwka, która zachęca do jej skosztowania. Delikatny fiołkowy aromat zachwyci Twoje zmysły i zaakcentuje naturalny powab"
  • Utrzymują się zaledwie kilka godzin 
  • kosztują ok. 40 zł 
  • Dostępne w katalogu AVON 




4. Avon Secret Fantasy woda toaletowa

"Ten zapach jest idealny dla młodych dziewcząt i kobiet, którzy mają swój własny styl, są zabawne i zmysłowe "

  • Soczyste nuty ananasa i dojrzałej porzeczki. Następnie poczujesz woń urzekającego bzu i delikatnego jaśminu. Ciekawym zakończeniem zapachu jest naturalna ambra, zmysłowe piżmo i egzotyczne drzewo sandałowe
  • Dostępne w katalogu AVON 
  • Kosztują ok. 40 zł za flakon 50 ml
  • Bardzo słodki zapach 
  • Używam ich na co dzień 
  • Śliczny flakon 



5. Avon Only Imagine woda perfumowana


  • zapach : mailna, jeżyny, apoński kwiat wiśni , drzewo sandałowe, cedr, piżmo , fiołek, piwonia, porzeczki
  • Zdecydowanie najpiękniejszy i najciekawszy flakon wśród moich wszystkich zapachów
  • Bardzo wyraziste 
  • koszt to ok . 80 zł za flakon 50 ml 
  • Dostępne w AVON 
  • Utrzymują się parę godzin 





6. Avon Cherish woda perfumowana dla kobiet

  • Nuty zapachowe : różowy pieprz, kwiat czereśni kwiat czereśni , jaśmin arabski, lilia , białe piżmo, drzewo sandałowe
  • tanie i łatwo dostępne w AVON koszt to ok. 25 zł za flakon 75 ml 
  • Nie utrzymują  się zbyt długo i raczej już nie sięgnę po następne opakowanie 
  • Trzymają się znacznie krócej od innych zapachów z tej firmy 





Moimi ulubionymi perfumami są Chanel Coco Mademoiselle oraz Yves Saint Laurent -  Black Opium . Mam je już dość długo i gdy tylko się skończą sięgnę po następny flakon tych perfum. 




A jakie są wasze ulubione perfumy ? Dajcie znać w komentarzu :)


10 komentarzy:

  1. mam tych Chanel 22ml i są cudne *__*
    moje ulubione to AVON LUCK LaVie,Pacco Rabanne Olympia i David Beckham signature ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam pierwsze dwa zapachy. Moje ulubione to Kenzo Jungle i Dolce&Gabbana The One. Jestem im wierna od lat :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudowności! Ja perfumy zawsze wybieram po taniości - albo avon, albo jakieś bi-es. Nie inwestuję w droższe zapachy, bo jakoś tak no nie wiem - źle się z tym czuję :P Ogólnie perfumy szybko u mnie schodzą, więc to chyba dlatego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zwykle kupuję perfumy z Avonu, dlatego zaciekawił mnie zapach Avon Femme;) Bardzo fajne zapachy ma też Givenchy;) Chanel Coco Mademoiselle też mi się podobają, ale cena jak dla mnie trochę za wysoka;) I też mam zaplanowany post na temat perfum;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie zapach tych z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko Femme :D Ale bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Avon Only Imagine - uwielbiam je szczególnie latem, choć są dosyć specyficzne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jakoś nie jestem wielką maniaczką perfum i obyłabym się bez nich :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger