NOWOŚĆ : PUDER BANANOWY OD WIBO




Banana loose powder  NOWOŚĆ- transparentny puder do wibo 






Jestem zachwycona jego działaniem . Chociaż muszę przyznać że nie bardzo lubię sypkie pudy.  Mogę przeboleć formę jego aplikacji ponieważ świetnie się u mnie sprawdza. 








  • dobrze matuje twarz - używam go tylko na strefę T ( mam skórę mieszaną )
  • praktycznie niewidoczny 
  • zlewa się z podkładem 
  • długo się utrzymuje 
  • jest transparentny - nie ma problemu ze znalezieniem koloru 
  • pięknie pachnie bananami 
  • sprawdzi się świetnie również latem - zapobiega błyszczeniu 
  • jest tani ok. 15 zł 
  • łatwo dostępny 


Puder ten przeznaczony jest do skóry tłustej lub mieszanej jak moja . Nie polecam używania go na skórę suchą . Podkreśli on suche skórki i może dodatkowo przesuszyć skórę. 




Zapraszam również  na mój instagram  link  ->  tutaj .

pozdrawiam : 



6 komentarzy:

  1. Wiele dobrego słyszałam o tym pudrze, udałam się do drogerii i PUSTO!! Jak tylko go dorwę to muszę się mu przyjrzeć z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko go dostać bo jest na bieżąco wykupywany :)

      Usuń
  2. Ostatnio mam spore problemy ze ''świeceniem''. Myślę nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wypróbuję go podczas promocji w rossmannie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie przepadam za pudrami sypkimi.. O wiele bardziej wole te w kamieniu 😊

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger