WIBO - MILLION DOLLAR LIPS


WIBO - MILLION DOLLAR LIPS long lasting formula


Płynne pomadki od WIBO stały się moimi ulubieńcami. Nigdy wcześniej nie miałam pomadki do ust które trzymałyby się u mnie  tak długo .



Pomadki o matowym wykończeniu i pięknych wyrazistych  kolorach. Kolor wręcz wpija się w usta i pozostaje w nienaruszonym stanie przez parę dobrych godzin mimo jedzenia lub picia.




Kolejnym ich plusem jest to , że są bardzo tanie w porównaniu do jakości . Sprawdzają się u mnie lepiej niż nie jedna szminka której cena wynosi nawet 10 razy tyle .




Dostępne są w każdej drogerii Rossmann za ok. 14 złoty




Kolory są bardzo wyraziste i dobrze napigmentowane . Wystarczy jedna warstwa pomadki na ustach bez poprawiania.






W końcu znalazłam pomadkę która spełnia wszystkie moje wymagania i sprawdza się w każdej sytuacji. Nie zamienię już jej na żadną inną . Jest ona moim totalnym ulubieńcem :)


10 komentarzy:

  1. Kolorki przepiękne :) muszę skusić się chociaż na jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten brudny róż/fiolet baaardzo mi się podoba :D Koniecznie muszę mieć tą pomadkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten środkowy odcień jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwie pomadki z tej serii i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Środkowy kolor jest typowo 'mój' ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te same kolory ;-) Też uwielbiam te pomadki. Świetne odcienie i bardzo dobra jakość :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam te pomadki i jestem zachwycona. Za taką cenę nie ma lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie się skusze. Ta środkowa jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory są cudne.. Miałam jedna ale juz mi się skończyła bo ja uwielbialam i nie mogłam nigdzie wyjść bez niej! 😁

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger