WIOSENNA WISHLISTA 2017




Wiosna nadchodzi wielkimi krokami a więc czas na stworzenie nowej wishlisty na ten sezon.


W tą wiosnę chciałabym kupić dosłownie parę rzeczy. Głównie będą to zakupy ubraniowe. 
Po wiosennych porządkach w szafie zauważyłam , że  potrzebuję parę rzeczy. 

W tym roku stawiam również na minimalizm a więc planuję zakup tylko potrzebnych mi rzeczy. Takich które sprawdziły się u mnie wcześniej. 


Moja wiosenna Wishlista : 


1. Wiązane baleriny - hit tego sezonu. Czyli pasujące do wszystkiego niezawodne buty  z wymiennymi taśmami to coś w moim stylu . Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia! :)


2. Spodnie typu rurki z wysokim stanem i dziurami - Jeśli spodnie to tylko z wysokim staniem . Pasują one najbardziej do mojej sylwetki i świetnie się w nich czuję. Tylko taki fason spodni znajduje się w mojej szafie . W tą wiosnę stawiam także na dziury i przetarcia. 



  



3. Pastelowa ramoneska - Szukam typowo wiosennej ramoneski w pastelowych kolorach różu lub baby- blue. Posiadam już czarną ale na wiosnę chciałabym jakąś w jasnych kolorach. 





4. Blend it gąbeczka do makijażu - jeśli nakładam podkłada to tylko gąbeczką . Moja jest już dość zużyta i aż prosi się o wyminę na nowy model. 

5. Podkład Catrice HD Liquid coverage - słyszałam o nim dużo dobrego . Podobno sprawdza się świetnie. Chciałabym przetestować go na mojej skórze. 




6. Odżywka do rzęs Long 4 lashes - sprawdza się u mnie świetnie i pozostawia cudowny efekt. Planuję nie uzupełniać więcej rzęs u kosmetyczki. W tą wiosnę stawiam na tą odżywkę po której mam piękne długie i naturalne rzęsy . 




A wy jakie zakupy planujecie na tą wionę ? Dajcie znać w komentarzu. 

Zapraszam również na mój instagram . Link zostawiam -> tutaj 

pozdrawiam : 


6 komentarzy:

  1. również poluję na te baleriny <3 są cudowne! świetna wishlista, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spodnie z dziurami już mam :) A nowa gąbeczki i mi by się bardzo przydała. Chociaż ostatnio jedną kupiłam i byłam zmuszona wyrzucić :/

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty strasznie mi się spodobały - nie wiem jednak do czego je nosić :P ale sa urocze. A co do spodni z wysokim stanem to u mnie również tylko takie da się znaleźć, w innych źle się czuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiązane balerinki również mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym chciała rurki z wysokim stanem, ale bardzo ciężko na takie trafić:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Balerinki są przepiękne. Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger