BLACK HEAD PORE STRIP - PILATEN



BLACK HEAD PORE STRIP  - PILATEN  czyli słynna " CZARNA MASKA " która ma na calu usunięcie wszystkich wągrów i niedoskonałości twarzy na zasadzie peel off . 







Na odwrocie saszetki znajduje się instrukcja według której wykonywałam cały ' zabieg ' 

Maseczkę trzymałam  ok. 40 minut 




  • nakładając ją palcami ciężko domyć później ręce 
  • maseczka wyrywa malutkie włoski z twarzy więc trzeba uważać podczas nakładania 
  • długo zastyga 
  • swędzi podczas zastygania 
  • gdy nałożymy grubszą warstwę robią się zacieki i stopniowo spływają z twarzy 


A co najważniejsze maseczka nie działa tak jak obiecuje producent i tak jak mogliśmy zobaczyć to na filmach. Maseczka totalnie się u mnie nie sprawdziła . Nie usunęła mi wągrów z problematycznych miejsc. W sumie to po jej użyciu nie było żadnej różnicy ;/ 
Jak dla mnie jest ona bardzo przereklamowana i nie warto jej kupować. Wiele lepiej sprawdza się u mnie domowa maseczka z użyciem aktywnego węgla którą możemy wykonać samodzielnie w domu a przepis i wykonanie możecie zobaczyć tutaj




7 komentarzy:

  1. Mam o niej takie samo zdanie jak Ty i podobnie wymieniłam jej wady. Jak dla mnie jedna z gorszych masek jakie miałam. Podchodziłam do niej dwa razy i nieeee... Po co maltretować swoją skórę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu bardzo ją lubiłam, ale teraz chyba już na mnie nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również bez szału :/

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi bardzo słabo i zupełnie nie tak jak obiecuje producent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam tą maseczkę i u mnie również się nie sprawdziła. Nie warto jej kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie coś tam wyrwała ale to nie to samo co na filmikach.. Myślałam że to będzie coś o wiele lepszego bo każdy ja naprawdę chwalił no ale.. Nie warto :/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger