MASKA NA PUSZĄCE SIĘ WŁOSY - KALLOS FRUTTA



Maska z ciekawym zakwaszającym włosy składem która idealnie nadaje się do włosów z tendencją do puszenia się. Pomaga domknąć  łuskę włosową 








  • Maska posiada nowe opakowanie - 800 ml 
  • kosztuje - ok. 12 zł (Allegro) 




  • Jej zapach jest jak najbardziej na plus. Pachnie kwaśnymi owocami. Lecz nie utrzymuje się on na włosach. 
  • Ma lekko kremową konsystencję przez co dobrze rozprowadza się na włosach. 



  • Nie obciąża włosów ( nie zauważyłam szybkiego przetłuszczania się włosów po jej użyciu ) 
  • Maska w swoim składzie ma szeroki wachlarz kwasów , które idealnie nadają się do domknięcia łusek włosa - Przez ci się nie puszą.
  • Wygładza włosy 



Moje włosy bardzo polubiły się z tą maską a po jej użyciu są miękkie , nawilżone  i co najważniejsze nie puszą się na czym najbardziej mi zależało. Maka może zastąpić płukankę octową która zalecana jest do domykania łusek włosa po myciu . Nada się również do włosów po farbowaniu oraz myciu mocnymi oczyszczającymi detergentami. 
Posiadam dość sporą kolekcję odżywek i masek ale ta sprawdza się u mnie najlepiej i spokojnie może zastąpić prostownicę i lakier (włosy są proste na całej długości i nie puszą się nawet mimo wilgoci) 

7 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tej maski ale chyba muszę spróbować. Mam nadzieję, że do moich wysokoporowatków się nada :) Obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie! :)
    https://myblondhair1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba będę musiała zerknąć w Hebe czy jest dostępna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kallosy kupuję od 2-3 lat, a tej maski akurat nie znam. Widzę, że muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedną maskę od kallos, ale używam jej bardzo rzadko. Niestety takie specyfiki bardzo obciążają moje włosy, przez co efekt jest tragiczny. Lubię jednak raz na dwa-trzy tygodnie dac takiego "kopa" odżywienia moim włosom - aplikuję więc maskę i trzymam tak jakoś z godzinkę, a później zmywam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno by mi się przydała nie rzucułatwia mi się nigdy w oczy a to dobre rozwiązanie na moje włosy 😄

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy jej nie maiałam😉 mam jedną maskę od kallos ale praktycznie jej nie używam.. Może ta mnie zachwyci 😆

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger