ROSSMANN HAUL - 55 % NA KOLORÓWKĘ



Na promocji -55 % w  ROSSMANN kupiłam dość dużo rzeczy ale tylko  raz na pół  roku robię aż tak duże zakupy kosmetyczne i uzupełniam swoje zapasy w szufladach toaletki 




Rossmann po raz pierwszy zorganizował tak dużą promocję i połączył całą kolorówkę w jedno bez podziałów jak to zawsze bywało :) promocja ta obowiązuje przez 8 dni. ( od 20 - 28.04) 





przejdźmy do tego co udało mi się kupić , a łatwo nie było :)



Paleta rozświetlaczy - WIBO 
Strobing Make Up Shimmer Kit


Baza pod makijaż BIELENDA - efekt poprawy kolorytu 


Holograficzny róż LOVELY  


Krem CC - BOURJOIS 123 PERFECT


Puder ryżowy LOVELY - WHITE CHOCOLATE 


Bronzer LOVELY - DARK CHOCOLATE


Puder BOURJOIS - HEALTHY balance 


Pomada do brwi WIBO - soft brown


Balsam do ust EOS 


Podkład BOURJOIS 


Puder MANHATTAN 


Puder LOREAL 


Puder ryżowy WIBO


Puder MAYBELLINE 


Róż WIBO - ECTSY 
Moja recenzja produktu -> tutaj 


Zestaw KLIPS od LOVELY 


Korektor MANHATTAN 


Podkład MAXFACTOR 



Podkład BOURJOIS - o nim napisałam recenzję wcześniej , ponieważ kupiłam go ponownie. 
Link zostawiam -> tutaj 





Za całe zakupy zapłaciłam : 300,99 zł 
Rabat : 367,82 zł 
Bez promocji zapłaciłabym : 668,81 zł 







Jeśli tylko jesteście ciekawi jakiegoś produktu dajcie znać w komentarzu. Chętnie zrobię o nim recenzję na blogu :) 



12 komentarzy:

  1. Wow, zaszalałaś :D Ja podchodzę do promocji ze sporą rezerwą, bo przerażają mnie te tłumy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tłumy były ... oj były istny armagedon :D Podobno rano przed wejściem do sklepu już była kolejka :D:D

      Usuń
    2. U mnie tak było.. zanim otworzyli Plaze ludzie już stali! Najgorsze jednak było to, jak się tam zachowywali:( w rezultacie uciekłam do innego Rossmanna.
      Widzę dużo fajnych rzeczy z Lovely czy Wibo, ale w Toruniu jak zawsze skromnie i albo nie ma wcale, albo jest na prawdę mała ilość.

      Usuń
  2. No no, tylko pogratulować zakupów! Dużo kupiłaś, a ile zaoszczędziłaś :) Ja też już po. Wydałam niewiele, a kupiłam sporo pomadek. Jutro na blogu pochwalę się moimi zdobyczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam więc na post i na pewno wpadnę zobaczyć co udało ci się capnąć :D

      Usuń
  3. Wow ogromne zakupy:) U mnie po 9 było już wszystko poprzebierane:/ Mogłam pomarzyć o jasnym podkladzie czy korektorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam ok. 30 minut po otwarciu sklepu i w szafach już prawie nic nie było. Panie które wyciągały kosmetyki z zapasów nie nadążały układać na półki..

      Usuń
  4. Wow, spore zakupy;) Ja dopiero się wybieram i mam nadzieję, że nie będzie zbyt pusto na półkach;) A najbardziej ciekawią mnie podkłady;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Niezłe łupy ;) Mnie niestety nie udało się dorwać wszystkiego, na co polowałam ;( Zabrakło pudru bananowego z Wibo i K-Lips z Lovely w odpowiednim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow sporo tego :o jeszcze nie byłam w Rossmannie,ale może uda mi się jutro ewentualnie w przyszłym tygodniu i mam nadzieję że będzie to co bym chciała kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszalałaś! I jakie perełki udało Ci się upolować! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam na promocje w październiku! Odłożę sobie trochę pieniędzy aby zrobić jakieś zapasy 😏💕

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ♥

♥ Ja również postaram odwdzięczyć się tym samym.

♥ Każdy ślad który zostawisz po sobie bardzo mnie cieszy i daje motywację do pisania nowych postów.

♥ Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga.

♥ Jeśli zaczynasz mnie obserwować to koniecznie daj znać w komentarzu.


Copyright © 2014 Cymbulka , Blogger